Adecco zoekt studenten voor Olympische vakantiejob

Uitzendbedrijf Adecco is op zoek naar enthousiaste studenten die hun vakantiejob willen doen tijdens de Olympische Spelen in Londen. Een uiterst gegeerde job natuurlijk. Om die reden lanceerde Adecco een ludiek filmpje om de beste kandidaten aan te trekken. Enkel wie werken kan combineren met het kijken naar topsport is geschikt.

In het filmpje zien we hoe nietsvermoedende kassières, verkopers en horecamedewerkers worden geconfronteerd met twee boksers die het beste van zichzelf geven. Het resultaat laat zich raden: bijna iedereen laat het werk vallen om te kijken naar het schouwspel. Slechts enkelen bleven onverstoord doorwerken. Het filmpje eindigt met een oproep naar de Adecco facebook pagina.

De jobstudenten die worden geselecteerd om mee te gaan naar Londen zullen voornamelijk instaan voor het onthaal van VIPs en de verkoop van merchandisingmateriaal. Wie minstens 18 jaar is, perfect drietalig en voldoende gemotiveerd, kan zich inschrijven op http://www.facebook.com/Adecco.Belgie.

Kan jij werken combineren met het kijken naar sport?

Hans Kerkhoff

Boondoggle